Meniu
Profil
Limbă
  • ACASĂ +
  • PROMOȚII +

Termeni şi condiţii

Site-ul www.ceaisicafea.ro (numit in continuare CEAI SI CAFEA) este proprietatea SC KINGSTONE COMMERCE SRL (numita in continuare Compania), inregistrata in Văleni-Podgoria, comuna Călinești, cu sediul social la adresa str. - nr. 4, cod poștal 117207, judetul Argeș, numar de ordine in Registrul Comertului J03/741/2022, CIF RO37766830.

CEAI SI CAFEA (www.ceaisicafea.ro) este un magazin online ce respecta criteriile de preselectie GPeC. 

CEAI SI CAFEA este un magazin certificat de Trusted.ro si respecta standardele necesare obtinerii si mentinerii acestei certificari.  
 Inregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezinta acordul dumneavoastra implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.


1. Politica de confidentialitate si Protectia datelor cu caracter personal

 - actualizata conform Regulamentului General pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal dezvoltat de Uniunea Europeana, devenit obligatoriu din data de 25 mai 2018. 

Incepand cu data de 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal dezvoltat de Uniunea Europeana, cunoscut publicului larg drept GDPR (sau RGDP). Magazinul ceaisicafea.ro, la care ne vom referi in continuare drept Site-ul, prin compania care il operează Kingstone Commerce S.r.l., numit in continuare Compania si S.C. Seliton SRL, dezvoltatorul platformei de reviste online Seliton (Summer Cart), la care ne vom referi in continuare drept Furnizorul de servicii online și găzduitorul domeniului ceaisicafea.ro, se conformeaza in totalitate cu regulamentul GDPR si ia toate masurile pentru ca datele utilizatorilor sa fie in siguranta.

Termenii la care se refera regulamentul GDPR:

Persoana vizata (direct si indirect) – persoana ce poate fi identificata prin nume, numar de telefon, adresa de email, provenite prin diferite aplicatii mobile, adrese IP, sau fisiere de tip cookie. Site-ul Companiei nu se adreseaza persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani ! 

Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operatiune fizica sau electronica survenita asupra unor date sau seturi de date cu caracter personal. Prin prelucrare se intelege colectarea, stocarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, modificarea, extragerea, transmiterea, stergerea, utilizarea, consultarea sau punerea la dispozitie a acestor date.

Operator date – orice persoana fizica sau juridica, autoritate publica sau agentie care stabileste scopul prelucrarii datelor cu caracter personal si modalitatile prin care se face acest lucru. In cazul siteului ceaisicafea.ro operatorul de date este S.C. Seliton SRL, denumita in continuare Furnizorul de servicii online și găzduitorul domeniului ceaisicafea.ro.

Persoana imputernicita de operator (sau procesator de date) – orice persoana fizica sau juridica, autoritate publica sau agentie care proceseaza date cu caracter personal in numele Companiei.

Pseudonimizarea sau anonimizarea datelor – se refera la prelucrarea datelor cu caracter personal astfel incat acestea sa nu mai poata conduce la identificarea unei persoane vizate.

Criptarea datelor – se refera la luarea de masuri de natura tehnica prin care datele cu caracter personal nu mai pot fi intelese de catre persoanele care nu au autorizatie pentru a le accesa.
 

Drepturile persoanelor vizate

       Drepturile de informare si acces la date
Utilizatorii site-ului au dreptul de a fi informati cu privire la datele cu caracter personal prelucrate de catre Companie, precum si scopul in care acestea sunt prelucrate.

       Rectificarea sau stergerea datelor (dreptul de a fi uitat)
Utilizatorii site-ului au dreptul de a cere rectificarea sau stergerea completa a datelor procesate de catre Companie.

       Dreptul de restrictionare a prelucrarii
Utilizatorii site-ului pot cere Companiei sa restrictioneze datele folosite sau sa nu transfere datele sale catre terte parti. In cazul nostru, datele colectate de la utilizatori sunt transmise firmei de curierat ce face livrarea coletelor, firmei de contabilitate care se ocupa de gestionarea facturilor, platformei prin care transmitem newslettere (doar in cazul in care te-ai abonat la newsletter) si ANAF-ului prin facturile emise.

       Dreptul de a se opune prelucrarii
Utilizatorii site-ului se pot opune ca datele lor sa faca obiectul procesarii in scopuri de marketing direct.

       Dreptul portabilitatii datelor
Utilizatorii site-ului pot cere Companiei sa transmita datele procesate de la acestia catre alte entitati care ofera servicii similare.

       Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Pentru exercitarea acestor drepturi utilizatorii pot transmite o cerere scrisa pe adresa de email suport@ceaisicafea.ro, prin posta, curier sau personal la sediul nostru din Văleni-Podgoria, nr.4, comuna Călinești, cod postal 117207, judet Arges.
 

Obligatiile Companiei in conformitate cu GDPR:

Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucram astfel de informatii pentru a putea procesa comenzile plasate in magazinul nostru, pentru a livra comenzile, pentru a transmite newslettere catre persoanele care se aboneaza  si pentru a imbunatati experienta in magazinul nostru.

Conform noului regulament, Compania are obligatia sa transmita un raspuns la solicitarile exprimate de catre utilizatori in termen de 30 de zile.
 

Securitatea datelor

Site-ul este gazduit pe serverul Seliton.ro. Site-ul este securizat prin certificat SSL.
 

Datele personale pe care le prelucram, cum le colectam si pentru ce avem nevoie de ele:

Crearea contului de utilizator si plasarea comenzilor: iti vom solicita numele, prenumele, adresa de email, adresa la care doresti sa trimitem comanda si numarul de telefon. Numele, prenumele, adresa si numarul de telefon sunt transmise curierului contractat la acel moment, altfel nu ai putea primi comanda. Firma de contabilitate va avea de asemenea acces la numele, prenumele, adresa si numarul de telefon care se regasesc pe factura.

Temei juridic pentru prelucrare: pentru executarea contractului dintre Companie si persoana vizata, reprezentat de vanzarea de produse prin intermediul site-ului. 

Interes legitim: pentru a putea procesa si livra comenzile, pentru respectarea obligatiilor de natura fiscala aferente vanzarii prin intermediul site-ului.

Abonare la newsletter: poti inscrie adresa de email la baza de abonati catre care transmitem emailuri informative si promotionale despre campaniile noastre. Adresa de email va ajunge la platforma Seliton, cea care ne pune la dispozitie modalitatea tehnica prin care colectam aceste adrese de email si prin care te abonezi la newsletter-ul nostru si la platforma de newsletter. Aceasta platforma foloseste fisiere de tip cookie pentru a determina informatii legate de vizualizarea newsletterelor respective de catre abonati.

Temei juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: conform optiunii abonatului, pentru transmiterea de informatii despre produsele noastre, campanii de reduceri de pret.

Comentarii in pagina de produs: aici ai ocazia de a acorda o recenzie produsului respectiv, pentru care vei fi rugam sa completezi un nume. Acesta, impreuna cu comentariul tau va fi publicat pe site si va fi pastrat in baza noastra de date.

Temei juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a putea afisa pe site comentariile, in cazul in care doresti sa-ti exprimi parerea despre produsele noastre.

Apeluri telefonice: in cazul in care ne contactezi pentru informatii sau pentru plasarea unei comenzi telefonice, vom colecta numarul tau de telefon si alte informatii pe care ni le vei furniza in timpul conversatiei. Nu inregistram conversatiile telefonice.

Temei juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a raspunde solicitarilor tale, pentru preluarea comenzilor telefonice si pentru a pastra evidenta corespondentei.

Formular de contact: in cazul in care doresti sa ne lasi un mesaj prin formularul de contact de pe site-ul nostru, vei fi rugat sa-ti completezi adresa de email pentru a putea fi contactat ulterior cu un raspuns.

Temei juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a raspunde la solicitarile tale si pentru a pastra evidenta corespondentei.

Comentarii pe blogul nostru: in cazul in care vrei sa ne lasi un comentariu la articolele de pe blogul nostru, vei fi rugat sa completezi numele si adresa de email, care vor fi pastrate in baza noastra de date. Adresa de email nu va fi publicata pe site.

Temei juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a raspunde la solicitarile tale si pentru a pastra evidenta corespondentei.

Plati cu cardul: in cazul in care doresti sa achiti comanda prin card bancar, plata se va efectua prin procesatorul de plati __________________. Magazinul nostru nu colecteaza date legate de cardul tau bancar, acestea fiind colectate si utilizate doar de catre procesatorul de plati ___________________.

Aplicarea la posturi vacante in cadrul Companiei: in cazul in care exista posturi vacante in cadrul Companiei, acestea vor fi facute publice prin intermediul platformelor care intermediaza legatura dintre angajatori si candidati si prin intermediul platformelor de socializare. In cazul in care aplici la posturile vacante vom pastra CV-ul tau pentru a te contacta pentru un eventual interviu. In cazul in care CV-ul nu este de interes, acesta nu va fi pastrat in baza noastra de date.

Transmiterea de informatii catre noi prin email sau telefon: daca alegi sa ne transmiti informatii prin email sau telefon trebuie sa ai in vedere faptul ca astfel de mijloace de comunicare nu sunt in totalitate sigure, iar transmiterea de informatii prin aceste mijloace se face pe riscul utilizatorului. Compania nu poate fi raspunzatoare de eventuale prejudicii suferite de utilizator survenite in urma deciziei acestuia de a ne contacta prin astfel de mijloace.

Date cu caracter personal sensibile – se refera la date genetice si biometrice. Magazinul nostru nu proceseaza astfel de date. De asemeni, nu procesam date legate de condamnari sau infractiuni.

Informatii primite de la terti

Putem primi date cu caracter personal de la furnizori de servicii. Este cazul platformelor care fac intermedierea dintre angajatori si candidati pentru ocuparea locurilor de munca vacante. Primim adresele de email ale persoanelor care doresc sa se aboneze la newsletter de la platforma care ne ofera suportul tehnic pentru abonarea la newsletter.  

Dezvaluirea datelor personale catre furnizori de servicii

Pentru desfasurarea activitatii site-ului lucram cu anumiti furnizori de servicii catre care suntem nevoiti sa transmitem datele colectate in vederea respectarii obligatiilor pe care le avem fata de clientii nostri, pentru respectarea obligatiilor fata de statul roman si pentru a crea o experienta cat mai buna pentru utilizatorii site-ului. Nu transmitem date personale catre terti daca nu este cazul. Poti alege in orice moment ca datele tale sa nu fie furnizate catre terti printr-o cerere transmisa prin email la adresa suport@ceaisicafea.ro, prin posta, curier sau personal la sediul nostru din Văleni-Podgoria, nr.4, comuna Călinești, cod postal 117207, judet Arges.
 

Datele cu caracter personal pot fi transmise catre:

a. Firma de curierat contactata la momentul expedierii comenzii, respectiv: nume, prenume, adresa de livrare, numar de telefon, in vederea livrarii comenzilor plasate de catre clienti pe site-ul nostru.

b. Firma de contabilitate: respectam toate reglementarile de ordin fiscal create de statul roman, astfel ca datele tale se regasesc pe facturile operate de firma de contabilitate cu care lucram.

c. Seliton: platforma care ne ofera suportul tehnic pentru colectarea adreselor de email ale persoanelor care doresc sa se aboneze la newsletter-ul nostru si pentru transmiterea de newsletter-e catre abonati. 
Tot odata si platforma ce ofera suportul tehnic pentru determinarea gradului de satisfactie al clientilor in ceea ce priveste experienta in magazinul nostru si produsele achizitionate. In acest sens, Compania poate transmite imputernicitului Seliton.ro anumite date personale: ID-ul comenzii, prenumele, adresa de e-mail, judetul) pentru ca acesta sa obtina (in mod independent fata de magazin) si pentru a publica opinia clientilor magazinului cu privire la serviciile acestuia. Datele personale sunt pastrate de imputernicit pe o perioada scurta de timp (Seliton.ro isi rezerva dreptul de a modifica perioada maxima pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai). Toate opiniile publicate sunt anonime.

Seliton.ro poate folosi terte sisteme pentru trimiterea tehnica a mesajelor, astfel incat sa se asigure ca ele ajung la clienti.”

Furnizorii de telefonie: in cazul in care te contactam sau ne contactezi tu prin telefon, datele legate de apeluri vor fi inregistrate automat de catre furnizorii de telefonie mobila, la fel ca in cazul oricarui apel telefonic. Fiecare furnizor de telefonie mobila are propria politica de confidentialitate, disponibila pe site-ul companiei respective. 

Facebook Chat si Whatsapp: Mesageria directa de tip chat pe site-ul Companiei se desfasoara prin aplicatia Facebook Chat sau Whatsapp, create, adiministrate si puse la dispozitie de catre conglomeratul Meta, formal denumita Facebook Inc

Prin aceste aplicatii, Facebook Chat si Whatsapp, compania Facebook Inc prelucreaza datele personale ale utilizatorului. Prin interactiunea cu site-urile si aplicatiile acestora utilizatorul intelege si este de acord cu faptul ca datele personale sunt prelucrate de catre Facebook Inc. Compania nu isi asuma nici o raspundere referitoare la prelucrarea datelor utilizatorului de catre Facebook (Meta).

Compania nu vinde date personale catre terte parti.

Durata stocarii datelor tale

Stocam aceste date atat timp cat este necesar, in functie de obligatiile juridice la care trebuie sa ne conformam. Nu pastram aceste date mai mult decat e nevoie, in cazul in care acestea nu mai sunt necesare la un moment dat, vor fi anonimizate. In cazul in care doresti sa nu mai stocam datele tale, ne poti transmite o cerere in acest sens pe adresa de email suport@ceaisicafea.ro, prin posta, curier sau personal la sediul nostru din Văleni-Podgoria, nr.4, comuna Călinești, cod postal 117207, judet Arges.
 

2. Produse si servicii

Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). 

Facem tot posibilul pentru ca preturile produselor sa fie corecte, insa uneori este posibil ca anumite produse sa fie afisate cu preturi eronate survenite in urma unor erori de ordin tehnic sau uman. In astfel de cazuri, Compania isi rezerva dreptul de a anula comenzile plasate pe produse listate cu un pret gresit.

Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si ingredientele produselor afisate in site, acestea fiind puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci, sau de catre producatori.
Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv, Compania isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a producatorului sau furnizorului.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

CEAI SI CAFEA este un site dedicat iubitorilor de ceai, cafea, lucruri rafinate si produse conexeservirii sau pastrarii lor, iar aici veti gasi informatii despre produsele oferite de noi si beneficiile pe care le ofera. Informatiile prezentate sau orice alte sfaturi disponibile pe ceaisicafea.ro au scop informativ si educational. Ele nu se pot substitui consultului medical si tratamentelor recomandate de medicul dumneavostra.


3. Dreptul de autor asupra informatiilor publicate pe site

Intregul continut al site-ului ceaisicafea.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Companiei si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Conform legii drepturilor de autor, daca sesizati incalcarea anumitor drepturi intelectuale va rugam contactati-ne la adresa suport@ceaisicafea.ro.


4. Plata produselor
Plata produselor comandate de pe site-ul CEAI SI CAFEA se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. Compania isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata, iar dovada platii trebuie trimisa prin e-mail sau prin fax. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Companiei

 

5. Livrarea si receptia produselor
Produsele de pe acest site sunt oferite in limita disponibilitatii stocului. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri Compania va anunta clientul despre problemele aparute.
Dat fiind faptul ca site-ul CEAI SI CAFEA nu gestioneaza stocul de marfa in timp real, este posibil ca produsele comandate sa nu poata fi livrate integral in functie de stocul nostru si al furnizorilor nostri. In acest caz veti fi anuntati de unul dintre operatorii nostri telefonic sau prin e-mail pentru a ajusta comanda in functie de cerintele dumneavoastra si de stocul existent.

Compania isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Companie care includ: incendii, explozii, inundatii, greve, sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
 Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Companie fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de catre Companie de la acest client.

Valoarea minima a unei comenzi este de 40lei, iar pentru comenzile de peste  500 lei se acorda transport gratuit (doar pe teritoriul Romaniei și doar dacă transportatorul nu percepe taxe suplimentare, pentru gabarit sau km extra). Pentru comenzile a caror valoare este sub 500 de lei, se aplica o taxa de livrare variabila, functie de greutate, gabarit si destinatie, aceasta va fi comunicata clientului la confirmarea comenzii. 

Termenul de livrare este de 48 -72 ore de la data plasarii comenzii. Insa, din cauza tertelor parti implicate in procesul de livrare si a diferitelor situatii neprevazute ce pot interveni, nu putem garanta livrarea in termen de 48 -72 ore. In cazul in care se produce o lipsa de stoc survenita intre momentul plasarii comenzii si actualizarea stocurilor pe site, veti fi contactat telefonic. In cazul in care nu veti putea raspunde in timp util, comanda va fi procesata cu intarziere. 


6. Conditii de garantie

6.1. Garantia legala de conformitate

Compania respecta garantia legala de conformitate pentru produsele din oferta. In cazul in care clientul observa ca produsul achizitionat de la Companie nu respecta specificatiile de pe Site-ul CEAI SI CAFEA, Compania se obliga sa inlocuiasca produsul neconform pe cheltuiala sa sau sa restituie contravaloarea produsului in termen de 14 zile de la receptia returului. Clientul poate solicita restituirea contravalorii produsului, insa nu concomitent cu inlocuirea sa. 

6.2. Raspundere legala pentru vicii ascunse

Compania este raspunzatoare de eventualele vicii ascunse ale produselor, indiferent de buna-credinta a Companiei.

6.3. Garantia comerciala

Garantia pentru produsele ce nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de catre producator sau furnizor se va solutiona de catre Companie prin inlocuirea sau stornarea produsului. Daca clientul va considera necesara inlocuirea unui produs ca urmare a viciilor sau neconformitailor lui, acesta va fi inlocuit pe cheltuiala Companiei, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia returului. La solicitarea garantiei este necesar ca clientul sa returneze Companiei produsul ce urmeaza a fi inlocuit. In cazul lipsei din stoc a produsului se va rambursa Clientului valoarea produsului restituit.

Compania garanteaza ca nu exista vicii ascunse asociate produselor in momentul livrarii acestora catre Client. Compania asigura Clientul de garantia comerciala


7. Politica de returnare a produselor

7.1. Renuntarea la cumparare

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr 34/2014, clientii pot returna produsele achizitionate de la Companie, exceptie de la regula fiind produsele alimentare, sau produsele personalizate. Legislatia in vigoare acorda Clientilor dreptul sa notifice in scris Compania asupra renuntarii la cumparare, fara a li se imputa penalitati si fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor. Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG 34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, Compania isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica. Termenul de 14 zile decurge de la data primirii produsului si pana la data receptiei sale la vanzator.

Compania va returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Pentru a beneficia de returnarea contravalorii produsului, Clientul trebuie sa returneze produsul in cauza impreuna cu factura si chitanta primita.

7.2. Retragerea din contract

Clientul informeaza Compania cu privire la decizia de retragere din contract prin acest model de formular. Clientul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Compania se obliga sa ramburseze integral sumele primite ca plata, inclusiv costurile livrarii daca aceasta are loc prin aceeasi metoda folosita initial. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea produselor.

Produsele vor fi returnate Companiei prin modalitatea preferata (posta, curier, predare personala la sediul Companiei din localitatea Valeni-Podgoria, nr.4, comuna Calinesti, cod postal 117207, jud. Arges, de luni pana vineri, intre orele 10 - 18) in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract.

Procedura de retur poate fi accesata aici.


8. Calitatea serviciilor de hosting, erori de functionare
Site-ul ceaisicafea.ro este gazduit de serverele unei terte firme (Seliton). Compania nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. Compania nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ceaisicafea.ro.

 

9. Comunicare

Utilizatorii Site-ului CEAI SI CAFEA pot trimite comentarii, note, sugestii, idei sau observatii cu privire la continutul si structura Site-ului, respectiv pot adresa întrebari atata timp cât continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de proprietate intelectuala, si care nu contin virusi, deruleaza campanii politice/electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, mailinguri de masa, sau orice alta forma de spam.


10. Abonarea si dezabonarea la newsletter
Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului CEAI SI CAFEA este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare: Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand vă puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document. Siteul ceaisicafea.ro detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.


11. Program de lucru

Programul de lucru in care Compania deserveste in mod direct clientii se desfasoara in intervalul: Luni – Sâmbătă, intre orele 10 – 18.

In afara acestui program, clientii pot plasa comenzi direct pe Site-ul Companiei, urmand a fi procesate in timpul programului de lucru in ordinea intrarii in sistemul de comenzi al Companiei.


12. Conciliere

Orice client care intampina probleme in legatura cu o comanda ce nu pot fi rezolvate prin email sau prin comunicarea cu persoana care se ocupa de comanda respectiva poate lua legatura cu Compania pentru conciliere interna gratuita cu administratorul George-Ionut Olteanu, la adresa de email suport@ceaisicafea.ro.

Daca ai o nemultumire legata de un produs achizitionat din magazinul nostru, contacteaza administratorul pentru a solutiona problema fara a ajunge la instante. 


13. Politica de cookie-uri

Cookie-urile sunt niste fisiere care salveaza preferintele tale in momentul in care navighezi pe site pentru ca vizitele urmatoare sa fie cat mai placute. Folosim informatiile respective pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site-ul nostru. Poti dezactiva oricand cookie-urile din setarile browser-ului pe care il folosesti. In cazul in care alegi sa refuzi cookie-urile este posibil ca site-ul sa nu mai functioneze corect. Majoritatea site-urilor folosesc fisiere de tip cookie, iar acestea au devenit o functie standard in cadrul operarii site-urilor.  Principalele informatii colectate prin aceste cookie-uri, sunt, insa nu se rezuma la,: browser-ul si sistemul de operare folosit, pagina sursa, denumirea domeniului din care utilizatorul s-a conectat la www.ceaisicafea.ro, adrese I.P.

Tipuri de cookie-uri folosite

Site-ul nostru foloseste urmatoarele fisiere de tip cookie third party:

- Google Analytics: pentru colectarea de informatii referitoare la experienta pe site a utilizatorilor nostri.

- Google Adwords: folosim aceasta platforma pentru a transmite reclame legate de produsele noastre si campaniile de reduceri de pret care te-ar putea interesa.

- Facebook pixel: pentru colectarea de informatii legate de experienta pe site a utilizatorilor nostri si pentru transmiterea de informari in cadrul campaniilor de reduceri de pret prin intermediul platformei de socializare.

- Fluxul mousului

În conformitate cu regulamentele privind protecția datelor personale GDPR, aveți anumite drepturi.

Aveți dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul de a solicita modificarea, dreptul de a limita procesul, dreptul de ștergere, dreptul de opoziție și dreptul de portabilitate a datelor cu caracter personal.
Daca doriti sa inaintati o reclamatie referitoare la informatile dvs. personale, aveti dreptul de a va adresa cu o solicitare catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Pentru a vă folosi de oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să trimiteți o cerere scrisă la adresa noastră de e-mail
Daca nu doresti ca datele tale sa fie colectate prin fisiere de tip cookie third party, poti instala un program de tip adblocker. Daca dezactivati sau refuzati sa folositi fisiere de tip cookie se poate intampla ca website-ul sa fie dificil sau imposibil de folosit sau de vizitat. 


14. Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe CEAI SI CAFEA si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre utilizator.

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului CEAI SI CAFEA, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre Companie fata de orice client este valoarea sumei incasate de Companie de la acest client ca urmare a respectivei comenzi facute de acesta catre Companie.